2013. április 21., vasárnap

4.rész Jó példakép leszel?

Sziasztok! :)
Rendesen megszenvedtem ezzel a résszel, nem jött az "ihlet", és ez most nem is tetszik. Rövidebb lett mint az előzőek:/ Sajnálom, ígérem, hogy amint Louis is képbe kerül, hosszabb és izgalmasabb részek lesznek. 
Nessa. xx

~*Alexis Elwood*~



Harry érdekesnek tűnt, szexi volt, ahogyan zöld szemeivel feltűnően végigmért, rózsaszín ajkán végigfuttatta a nyelvét, göndör haja kissé kisfiússá tette, ártatlanná. Fekete pólót és világosbarna nadrágot és bőrdzsekit   viselt, hanyagul nekidőlt a kerítésnek és rólam kérdezősködött, miközben a másik két gyerek csak bámulta. Rossz fiús kinézete volt, de a tekintete másról árulkodott, sokkal inkább tűnt lányokra éhes kamaszfiúnak mint egy motoron száguldó egoista majomnak, és ez tetszett.
-Figyelj, Harry..-köhintett Zayn, alias "a sötét hajú".-Mi elmegyünk kajálni, majd utánunk jössz a Nando's-ba.
-Oké.-fordult oda, és szélesen rájuk vigyorgott. 
-Sziasztok.-intett mosolyogva a szöszi.
Az arcomra varázsoltam egy kedvesnek szánt mosolyt és intettem nekik, pacsiztak Harry-vel, és ellépdeltek tőlünk.
-Szóval, miért lettél elküldve?-vonta fel a szemöldökét a göndör, és huncut mosollyal az arcán méregetett.
-Ha elmondom, beszélgetsz még velem?-haraptam az ajkamba, és a szemem sarkából figyeltem, ahogyan egy kicsit összerándul. 
-Talán.
-Hát, oké.-sóhajtottam fel drámaian.-Bulik, pia, szex...-soroltam rezzenéstelen arccal, figyeltem mit reagál.
-Uhm.-túrta hátra a haját.-Rossz kislány. Hány éves vagy? 
-17, nemsokára 18. 
-És téged ott kiszolgáltak?-tátotta el a száját, majd morcosan folytatta.-Itt engem be se akarnak engedni! 
-Miért, te hány éves vagy?
-3 nap múlva 18.-jelentette ki büszkén.
Meglepődtem, hogy még ő is csak 17 éves, idősebbnek tűnik. Igyekeztem titkolni a meglepettségem, a számat mosolyra húztam és őt méregettem.
-Egyébként nem, csak tudom mivel kell befolyásolni egy férfit.-válaszoltam meg a kérdését. 
Nagyot nyelt, bal lábát átdobta a jobbon, szemét a dekoltázsomra szegezte. 
-Ne gondolj semmi rosszra.-nevettem.
-Oké.-motyogott.-Amúgy, te nem tudod ki vagyok?
-De igen, és nem szeretem a zenéteket.
-Ó.-vigyorodott el.-Furcsa lány vagy.
-Mert nem vetem magam a lábad elé?-vontam fel a szemöldököm.
-Nem feltétlenül arra gondolok. Beszélgetsz velem az életedről, pedig nem is ismersz.
-Be is mehetek.-mutattam az ajtó felé.-A világért sem tartanálak fel.
Megindultam a kapu felé, de megfogta a karom és visszarántott. Vészesen közel kerültem hozzá, megcsapott az illata. Üde, férfias, szexi. Nem az a tipikus spray illata volt, más is, valami erősebb, ami vonzott. Összevontam a szemöldököm és felpillantottam a szemeibe, bátor cselekedet volt.
-Maradj még!-engedte el a kezem és hátrált egy lépést.
-Kellenek a kapcsolatok Londonban is.-vontam meg a vállam és rávigyorogtam.-És ha ilyen szépen kéred...
-Tudok szebben is, ha akarok.-kacsintott és egy pillanatra kidugta a nyelvét.
Felnevettem, összébb húztam magamon a kabátom, mert már libabőrös lettem a hidegtől.
-Utálom ezt a helyet.-motyogtam.
-Én meg tudnám szerettetni veled. Ha akarod körbevezethetlek.
-Már elég késő van.-húzogattam fel-le a kabátom cipzárját.-Különben is, rontaná a megjelenésem ha túladnék a makacsságomon és elmennék megnézni ezt a porfészket. 
-Ne már.-lökött meg finoman.-Holnap koncertet adunk a 02.-ben, eljöhetnél, be tudlak vinni.
-Csak szenvednék.-nevettem.
Szája egy kicsit feljebb húzódott, összehúzta magán a kabátját és a hosszú ujjaival hátratúrta dús haját. 
-Holnap után? Csak egy kis séta, ne kéresd magad.-vigyorgott.
-Oké, de jössz nekem eggyel.
-Te, ha mégis tetszeni fog.-alkudozott. 
-Megegyeztünk.-vigyorogtam fel rá. 
Előkotort a kabátzsebéből egy tollat, megfogta a kezem, és mielőtt rájöhettem volna mit csinál, ráfirkantotta a tenyeremre a telefonszámát.
-Ne add tovább senkinek.-kacsintott.
-Minek hordasz magadnál tollat?
-Nekem szükségem van rá.-nevetett-Gyakran megállítanak.
-Ja.-sütöttem le a szemem.
Elővettem a telefonom és bepötyögtem a számot, majd rányomtam a hívásra, mire megcsörrent a saját zsebében a telefonja.
Elmosolyodott, egy ideig csak csendben álltunk és egymást figyeltük.
-Megkeresem a fiúkat.-szólalt meg.-Majd felhívlak.
-Oké.
-Amúgy, nem tűnsz annyira hú de rossznak.-jelentette ki.
-Lebecsülsz.-nevettem.-Nem ismersz még. Egyébként te sem lehetsz annyira rossz, ha kislányokat ölelgetsz, aláírást és puszit osztogatsz. 
Szélesen mosolygott rám, megrázta a fürtjeit és előhúzta a telefonját. 
-Majd találkozunk.
-Szia.-integettem.
-Szia, Lexi.
Ellépdelt, de én utánamentem és megálltam vele szemben.
-Csakis kizárólag Alex! 
-Miért?-vonta fel a szemöldökét.
Sokat kérdezősködik hülyeségekről.
-Mert utálom ha Lexinek hívnak, Harold.
Elfintorodott.
-Oké, Alex.
Vigyorogva el álltam az útjából, majd a kerítésnek támaszkodva figyeltem, ahogyan magas alakja eltűnik az utcasarkon. Egy ideig még fagyoskodtam kint, amíg rá nem jöttem: kedvesen viselkedtem egy vadidegen sráccal, aki ráadásul egy popsztárocska, és ha ez nem lenne elég, tudja a telefonszámom, és nem fogom tudni magyarázat nélkül lerázni. Ennyit még a pénz és a hírnév sem ér meg, mert ha csak egy átlagos srác lenne, használhatnám arra, hogy néhány menet után apuci/anyuci/bátyóka fülébe jusson a dolog és visszaküldjenek LA.-be, de várjunk csak...mivel ő híres, előbb derülhet ki. Nem utolsó sorban, Harry elég jó srác, még élvezni is fogom.
Ellöktem magam a kerítéstől és bementem.
-Kivel beszélgettél?-pillantott fel a papírjai közül apa.
-Honnan veszed, hogy bárkivel is beszélgettem?
A nyitott ablak felé bökött.
-Egy sráccal. 
-Örülök, hogy barátkozol.-mosolygott.
-Ja. Barátkozom.
Nem tűnt fel neki, mire célozgatok. Felcaplattam a lépcsőn, és eltűntem a szobám ajtaja mögött. 


~*Louis Tomlinson*~


Heves csókkal búcsúztunk, és bár piszkosul nehéz volt ismét elengedni, az vigasztalt, hogy holnap már otthon leszek, és akkor nem lesz ott Paul, hogy bármit is megtiltson. 
-Jó éjt.-mosolygott rám, majd puszit adott az arcomra.
-Neked is.-simítottam végig a hátán.
Nyomtam a homlokára egy puszit, majd figyeltem, ahogyan kilép az ajtón, és futni kezd. Sóhajtva fordultam meg, visszaszálltam a liftbe és felmentem a szobába. Lerúgtam a cipőm, bedőltem az ágyba és kapcsolgatni kezdtem a tévét. Későre járt, és még nem jöttek vissza a többiek. Liam elment Danielle-el kajálni, így még hozzá se mehettem át, egyedül, magányosan kell ücsörögnöm. 
-Képzeld el, Louis!-csapódott ki az ajtó, és Harry viharzott be rajta.
-Várj!-emeltem fel a kezem, mire elhallgatott.-Elképzelem.
Oldalba vágott, röhögve eldőltem az ágyon és kíváncsian néztem rá.
-Találkoztam egy olyan csajjal! Fhu.
-Nagyon izgalmas.-nyögtem.-Hány éves, hogy ilyen lelkes vagy? 40? 
-Nagyon vicces!-pufogott.-17 és... 
-Várj, te komolyan egy 17 éves csajról beszélsz? Harry, lázas vagy?
-Kuss már! Hallgass végig!-toporgott.
-Mond.-ültem fel és a hátamat a falnak vetettem. 
-Szóval, sétáltunk a srácokkal, és akkor jött ki.
-Honnan?-értetlenkedtem.
-A házukból! És, kiderült, hogy az anyukája küldte ide mert...-nagyot nyelt. 
-Ohh.-forgattam a szemem.-Harry, le kellene állnod, nem akarsz egy normális barátnőt?
-Hogy papucs legyek? Isten ments! De, Lou, látnod kellene!
-Inkább nem.-horkantottam. 
-Most miért vagy ilyen?-csattant fel. 
-Nem támogatom az egy éjszakás kalandjaid. Főleg nem olyan lányokkal akiknek ez tetszik is, összeszedhetsz bármilyen szart.
-Találkozni fogok vele.-jelentette ki könnyedén.
-Figyelsz te rám? 
-Louis, te nem találkoztál még vele. 
-Te sem igazán a csajra vagy kíváncsi, sokkal inkább az ágyadban akarod látni. 
Szélesen vigyorgott, tudtam, hogy beletrafáltam. Nagyszerű. 
-Ez nem teljesen igaz. Holnap után megmutatom neki a várost.
-Remélem, hogy csak azt.
A szemét forgatta, miközben könnyed mozdulattal lekapta magáról a pólóját és bemasírozott a fürdőszobába. Kellene neki egy jó nagy pofára esés, hogy magától jöjjön rá, hosszú távon nem túl jó amit most csinál.

~*Harry Styles*~


Nem értem miért kell ezt ennyire felfújni. Alex egy csaj, aki elég nyíltan kifejezte, hogy tetszem neki. Abból nincs semmi baj, ha szórakozunk egy kicsit. Louis túlreagálja. 
A samponommal átdörzsöltem a hajam, majd leöblítettem, miközben a gondolataim még mindig egy dolog körül keringtek. Alex. Ártatlan külsővel megáldott kisördög. Látszott rajta, hogy magára akarta vonni a figyelmem, amit el is ért. Idegesnek kellene lennem, hogy talán egy Directioner aki arra hajt, hogy a közelembe férkőzzön, netán valóra váltsam perverzebb álmait. A saját gondolatomtól elkapott a nevetés. Ha Directioner lenne engedte volna, hogy elvigyem magammal a holnapi koncertre. Meg amúgy is, a szemembe mondta, hogy nem szereti amit csinálok. Akkor meg mi a probléma? Úgy van. Semmi. 
Lábnyomokat és vízcseppeket hagyva magam után, elvettem egy törülközőt a szekrényből, és hanyagul a csípőm köré dobtam, egy másikkal pedig a hajam kezdtem dörzsölgetni. Fésűmmel átszaladtam rajta, majd kimentem, és mit sem törődve Lou-val, a bőröndömből előszedtem egy tiszta boxert, amit bár fintorogva, de felvettem. Ha ágyon akarok aludni, akkor muszáj. 
Húzogattam magamon egy ideig, majd leültem az ágyra Lou mellé, aki egy könyvet olvasott.
-Mi ez?-néztem meg a címét.
Nem ismertem, és tulajdonképpen nem is igazán foglalkoztatott. 
-Könyv.
-Nem mondod?-nevettem.
-De.
-Most mi bajod?-vontam fel a szemöldököm.
-Semmi.
-Nagyszerű.-pufogtam.
Leeresztette a könyvet, szólásra nyitotta a száját, majd inkább becsukta és megrázta a fejét. 
Hol tudja ő már milyen szabadnak lenni? Papucs lett. Louis Tomlinson egy hűséges kis papucs lett.
Hátradőltem az ágyon, a fejem fölé emeltem a telefonom azzal a szándékkal, hogy írok valamit Alexnek. De nem jutott eszembe semmi jó, ezért inkább ledobtam magam mellé és a plafont kezdtem bámulni.
Minek barátnő? Biztos jó lenne ha valaki mellettem volna, de nem is férne bele most az életembe egy lány. A lányok nyűgösek, mindig van valami bajuk, féltékenyek, sokkal jobb, kötöttségek nélkül csak szexelni, minthogy leragadjak egy csaj mellett, aki már akkor féltékeny lesz, ha ránézek valakire. Nem? 
-Jó.-sóhajtottam.-Feladom, szónokolj! Szerinted mi lenne a helyes?
-Komolyan tudni akarod?-eresztette le a könyvet és felvont szemöldökkel méregetett.
Nem. 
-Mond, jobb mintha nem szólnál hozzám és duzzognál.
-Nem kötekedni akarok veled, csak szerintem nem túl helyes dolog, már a rajongóink szempontjából sem, hogy az éjszakáidat alvás helyett különböző lányokkal töltöd. Szerinted ha ez kiderül, jó példakép leszel?
Hát, nem...

25 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy mi a baj ezzel a résszel. Nekem tetszik. Bár már nagyon várom, hogy mikor jön Louis a képbe, és hogyan! Siess a kövivel! ♥ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Lou-ra még várni kell egy kicsit:D

      Törlés
  2. Szerintem ez is jó rész lett, de én is nagyon kivácsni vagyok Louis-ra. Siess a következővel:D:)

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a fejezettel SEMMI baj nincs, szóval tetsszen csak! ;D Már én is várom Louist. :) puszi: Eliza

    VálaszTörlés
  4. hát, neharagudj, hogy ezt mondom, de hülye vagy ha azt hiszed, hogy baj van ezzel a résszel.:D szerintem fantasztikus lett és kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog megismerkedni Louis és Alex.:D siess a következővel.:)♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóó lett...NINCS vele baj...IMÁDOMMM...hamar a kövit....tetszik Hazza, és Alex hozzáállása....Mikor jön a következő?? Vidóxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerdán, de lehet késni fog..rengeteget kell tanulnom.

      Törlés
    2. okiii...jó tanulást :)

      Törlés
    3. Nem túl nagy öröm, de köszönöm. :)

      Törlés
  6. Nagyon jó rész lett,mikor jön a kövi?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, talán szerdán, de lehet késni fogok.

      Törlés
  7. Nagyon jó rész lett,mikor jön a kövi?:D

    VálaszTörlés
  8. nagyon tetszett, ügyes vagy!:)x

    VálaszTörlés
  9. agyon . jo lett...siess a kovivel!!.:3

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus lett,mint mindig. Még úgy nem indultak be az események,de hamarosan már biztos befognak.. Alig várom már,hogy újabb titkok derüljenek ki,amiket megtudok valahogy fejteni.. Azt mondod kezdek a jó irány felé haladni,de még pontosan nem is tudom az egész történetet,hát majd kiderül,hogy sikerül-e kibogoznom,ha igen,feltétlenül írni fogok neked.:) Már alig várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
  11. Nem fogok szónokolni arról, mennyire ügyes vagy, hisz ezt tudnod kéne és amúgy is elmondták már az előttem lévők, ismételni pedig nem szeretek. A kedvencem Alex szemszöge volt, bár csak egy hajszálnyira van Lou és Harry "vitájától".
    Várom a következőt, csak így tovább. És legyen egy kicsivel több önbizalmad, mert az elengedhetetlen az íráshoz. Ha te magad sem hiszed el, hogy jó, akkor mások miért gondolják ezt?
    xoxo (nem bántásból írtam, ha olyan lett véletlenül a hangvétele, szimplán leírtam a gondolataimat)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam, hogy bántásból írod. :) Az önbizalmam azt hiszem valahol a béka feneke alatt van, mert akármennyire is megfogalmazódik bennem egy jó gondolat nem hiszem, hogy vissza tudom úgy adni ahogyan én azt akarom. DE! Nem hagyom abba az írást, és igyekszem kirántani a béka alól az önbizalmam. ;)

      Törlés
  12. Szia Nessa! Most találtam meg a sztoridat, és nagyon tetszik! :) Úúú, már annyira várom, hogy mikor lép be a képbe Louis! :D Nagyon ügyes vagy, cs így tovább!

    (Egyébként ne haragudj, hogy itt hirdetek, de akinek van ideje és kedve, csekkolhatná az első blogomat. :$ 1D-s, egy cserediák lányról szól.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! :)
      Nem baj, én majd benézek ;)

      Törlés