2013. április 24., szerda

5.rész Nem unod még?

Sziasztok! :)
Nem voltam biztos benne, hogy fel fogom tudni rakni ezt a részt, de végül is összehoztam. Lehetséges, hogy mostanában késni fogok, fut a másik blogom is, ráadásul most rengeteget kell tanulnom, összecsapni pedig nem akarom egyiknél sem a részeket. Igyekszem mindig időben hozni majd, de elég sok mindent bevállaltam, tánc, a két blogom, versenyek, nagyon sokat kell tanulnom, és nem állok valami fényesen matekból, év végéig javítani akarok belőle. Már nagyon elegem van az iskolából. :'D Remélem megértitek, köszönöm a rengeteg támogatást! ♥ 

Nessa. xx

~*Louis Tomlinson*~



Adrenalin száguldott végig a testemen, hátra hajtottam a fejem és az utolsó hangokat mindent beleadva énekeltem ki. És vége lett. A 02-t sikoltozás töltötte be, a rajongóink sikoltása. Egymásba karoltunk és meghajoltunk, a térdem enyhén remegett. Vége. Az első turnénknak eljött a vége. Furcsa volt belegondolni, hogy mi öten odáig eljutottunk, hogy önálló turnéra indultunk. 
A számhoz emeltem a mikrofont és büszkén végigtekintettem az arénán.
-Köszönjük! 
Nem voltam híve a csöpögős beszédeknek, nem is mondott egyikünk sem. Megköszöntük a támogatást, a szeretet, majd éles sikítás közepette lementünk a színpadról. 
-Furcsa.-motyogott az orra alatt Zayn.
Útban az öltöző felé elkezdtem kibontani a nyakkendőm, elfáradtam, de még hátra volt az after party, amit tudtam, hogy nem hagyhatok ki. Valahol a közönség soraiban ott volt Eleanor, és ma este már vele alszom el. Összeszedtem néhány tiszta cuccot, majd elmentem lezuhanyozni. 
Kifejezetten jól esett, ahogyan a meleg víz végigszáguld rajtam, majd eltűnik a lefolyóban. Egymás után jöttek be a többiek, zuhanyzás közben mindenféléről beszélgettek, koncertekről, a rajongóinkról, és most az egyszer nem szóltam bele a beszélgetésbe. Levettem egy törülközőt és a csípőm köré tekertem, mezítláb csattogtam oda a tükör elé, tiszta boxert húztam és normálisan megtörülköztem.
-Louis! Ugye megvársz minket?-kiabált ki az egyik kabinból Harry.
-Aha.
Hülye, nélkülük nem mennék el. 
Felvettem egy fekete nadrágot, csíkos pólót, majd megpróbáltam szárazra dörzsölni a hajam.
-Malik! Van nálad hajszárító?
-Anélkül nem indulok el.-dugta ki a vizes fejét az egyik kabinból és rám vigyorgott.-A táskámban van. 
-Köszi.-nyávogtam lányos hangon, puszit dobtam felé, majd átmentem az öltözőbe és addig durkáltam Zayn táskájában, amíg meg nem találtam az összes hajas cuccát.
Egy rakás fésűvel, hajlakkal, zselével és hajszárítóval felszerelkezve visszamentem, bedugtam a konnektorba és a hővel addig fújattam a fejem, amíg a hajam teljesen meg nem száradt. Meg persze egy kicsit szórakoztam is vele, de az már más tészta...
Elsőként Liam mászott ki a meleg víz alól, hozzám hasonlóan felöltözött, majd odaadtam neki a hajszárítót amíg én tökéletesen beállítgattam a hajam. Mivel elsőnek lettem kész, nekem kellett a legtovább várakoznom, időbe telt mire Harry haja megszáradt és Zayn végzett. Türelmetlen voltam és ezt a folytonos idegesítésemmel akartam a tudtukra hozni. 
-Kész vagy?-hajoltam Zayn arcába.
-Nem áll ki sehol?-fordult felém a haját igazgatva.-Várj, ne te mond meg.
Sértődötten összezártam a szám, miközben Liam előtt körbeforgott, hogy megbizonyosodjon róla, Liam sem lát sehol kiálló hajszálakat. Ha lett volna se mondjuk meg, sok idő mire sikerül neki beállítani a haját. Rengeteget szarakodik. 
Harry a zsebéből előhúzta a telefonját és nyomkodni kezdte, reméltem, hogy nem azzal a lánnyal sms-ezett, aki miatt kis híján összevesztünk. 
-Mit csinálsz?-ugrottam mögé és a válla felett áthajolva néztem a telefonja képernyőjét.
-Semmit.-motyogta. 
Aha. Semmit. Végül is, teljesen mindegy mit mondok, ha nem azt a csajt viszi ágyba, akkor talál mást. 
-Készen vagytok, fiúk?-nézett be az öltözőnkbe Paul.
-Éhes vagyok.-nyögdécselt fájdalmasan Niall.-Paul, nem lehetne...?
-De.-sóhajtott.-Meki jó lesz?
-Hmm.-húzta el a száját.-Talán kibírom csirke nélkül.
-Erős srác vagy te.-veregettem meg a vállát.-Majd a pia elnyomja a csirkehiányt.
Egyetértően bólogatott. Nem vagyunk alkoholisták, félre ne értsetek. Csak egy kis italozgatás néha jó, abból még nincs baj. 
-Mehetünk?-toporgott Liam.
Egyszerre vágtuk rá a választ, amely mindannyiunk részéről igen volt. Az ajtó előtt hiába kerestem, Eleanor nem volt ott. A számat húzogatva bemásztam a kisbusz ülésére Harry és Niall közé, a fejemet a göndör vállára hajtottam és igyekeztem feldolgozni, hogy még 5 percet El nélkül kell töltenem. Vagy talán többet. Sok idő amíg Niall elmondja a Mc'Drive-nál a kívánságait. 
-Louis, neked mi kell?-fordult hátra Paul.
A gyomrom megkordult, akkor kezdtem rájönni mennyire éhes vagyok.
-Mi a Happy Meal menüben az ajándék?-álltam fel és átmászva Zayn-en, a fejemet előre dugtam.
-Spongya Bob-os figurák.-nézett fel rám a szöszi lány az üveg mögül, kissé elkerekedtek a szemei.
-Olyat szeretnék.-vigyorogtam Paul-ra.
Kiválasztottam melyik Spongya Bobot kérem, majd a mintás dobozba csomagolt menümet szorongatva felhúztam a lábaim és egészben a számba nyomtam az apró hamburgert.
Kiröhögtek, de csak megvontam a vállam és igyekeztem a számba tuszkolni a kilógó darabokat. Hátra döntöttem a fejem és megrágtam.
A többiek is rendeltek és útban a pubb felé mindannyian ettünk. Teli hassal ugrottam ki az autóból és indultam a bejárat felé.
-Név?-állta el az utam egy nagy, néger hústorony.
-Ez komoly?-vontam fel a szemöldököm.
Vállon veregetett, majd arrébb állt, én pedig nyomomban a négy sráccal benyomultam a szórakozóhelyre. Ismerős arcok köszöntek rám, intettem, néhány emberrel leálltam beszélgetni, majd az egyik asztalnál megpillantottam egy barna hajkoronát, amely szinte vonzott magához.
Óvatosan mögé léptem, kezeim a vállára tettem és előredőlve megpusziltam az arcát.
-Szia!-nevetett.
-Hello, baby.
-Louis, elképesztőek voltatok.-simított végig az arcomon.
Leültem mellé és megcsókoltam.
Liam mellett feltűnt a saját, nagyon göndör hajú barátnője, a többiek a pultnál iszogattak csaj nélkül, Harry a telefonját nyomkodta, a hely másik sarkából két lány bámult feléjük. 
-Köszi.-mosolyogtam és a füle mögé tűrtem egy tincset.-Kérsz valamit? 
Megrázta a fejét az előtte lévő alkoholmentes hawai koktélra bökve.
-Mindjárt jövök.-nyomtam puszit a homlokára.
Mosolyogva bólintott, felálltam és a pulthoz mentem.
-Dúl a szerelem?-forgatta a poharában a szívószált Niall.
-Egy vodka narancsot.-fordultam a pultoshoz majd Niall-re vigyorogtam.
Rámartam a pohárra, intettem a három srácnak majd visszasasszéztam Eleanor-hoz.


~*Harry Styles*~ 


Nem bírtam letenni a telefont, az sms-ek minden percben érkeztek, és én hiába próbáltam belekortyolni az előttem érintetlenül heverő pohárba.
-Tedd már le, bulizni jöttünk!-vette ki a kezemből Zayn.
-Add vissza!-kaptam utána, a kezében pedig ismét felvillant a kijelző.
Rápillantott, majd hülye vigyorral az arcán, csúsztatta elém.
-Mesélj egy kicsit, Harry. Azzal a csajjal sms-ezel amelyikkel annál a háznál találkoztunk?
Bólintottam, majd megnyitottam az sms-t.

Ha ott lennék nem unatkoznál :$

Nagyot nyeltem, választ pötyögtem majd felnéztem Zayn-re aki már elmondta Niall-nek. 
-Ne bonyolítsátok túl. 
-Hazz, tetszik neked?-vigyorgott a szőke.
-Jó nő. 
-Az, de tetszik?
-Nem kell barátnő.
-Figyi, nem nagyon kéne...
-Nem unod még?-vonta fel a szemöldökét Zayn. 
-Mit is?
-Amit csinálsz! Nem használhatod ki a lányokat!
-Nem használom ki őket. 
-A frászt nem! 
-Zayn, Louis már felvilágosított, de ő csak egy csaj aki egyáltalán nem ellenezné. Miért kell ennyire felfújni?
Megrázta a fejét, az üres poharát arrébb csúsztatta és felállt.
-Csinálj amit akarsz, de egyszer úgyis rájössz, hogy ezt nem sokáig lehet csinálni.
-Haver, neked komoly problémáid vannak, ha unod a...
-Nem arról beszélek!-tette fel a kezét.
Kb egy méter lehetett köztünk de üvöltenie kellett, hogy halljam a zenétől.
-Ne veszekedjetek már...
Niall normális hanglejtésű szavai suttogásnak hallatszottak.
-Nem veszekszünk.-rázta a fejét Zayn.
A telefonom időközben már felvillant, magamhoz vettem és elolvastam az üzenetet.
-Figyelj, Harry!-ereszkedett vissza a helyére.-Nem azért mondjuk, mert rosszat akarunk neked.
-Tudom. 
-Nem ítélem el azt a lányt, mert nem ismerem, ki tudja, lehet, hogy még a végén a barátnőd lesz...
-Ja.-horkantottam hitetlenkedve.
Alex mint a barátnőm. Érdekes helyzet lenne.
Niall értetlenül kapkodta köztünk a fejét, a pillantásom a sarokban megbúvó páros felé terelődött, és tudtam, ők már nem sokáig lesznek itt, ahogyan a vonagló tömeg között lassúzó Liamék sem. Néha irigy vagyok rájuk.


~*Alexis Elwood*~


Az ágyamon feküdtem, a pólóm felhúzódott a hasamon, de nem vettem a fáradtságot arra, hogy lejjebb húzzam. Halkan szólt az egyik Fall Out Boy lemezem, a telefonom a fejem fölé emeltem, az ujjaim kezdtek beállni a folyamatos pötyögéstől. Az sms-ek egyre inkább kezdtek forróbb hangvételűek lenni. 

Hol vagy? :D

Beszívtam az ajkam, úgy döntöttem, ha már itt vagyok Londonban, szórakozok egy kicsit. Csak, hogy minél hamarabb kiakasszam apukát és hazamenjek.

Mindjárt 1 óra, szerinted hol? ;)

Nem jössz el velem sétálni?

Te nem egy buliban vagy?

A srácok kezdenek beállni, Louisék már leléptek, mindjárt Liamék is, egyedül majdnem józanon nem túl jó ülni egy pultnál. Sokkal jobb dolgokra tudnám szentelni az időm.

Egy pillanatra megingott az elhatározásom, majd gyorsan kivertem a fejemből és visszaírtam Harry-nek. 

Mivel akarsz idejönni? 

A francba... holnap találkozunk?

Majd megbeszéljük ;) Most már lefekszem, jó szórakozást. 

Te szoktál aludni? :O 

Nem, Harry. Én egy vámpír vagyok, olyan mint Edward Cullen. ;) 


Edward Cullen? Na, ne! Annál jobb nő vagy. ;) 


Nem úgy. :D Nem alszok, és még vérszívó is vagyok. Hagyjál aludni, csá. 


Jó éjt. 

Felnevettem, ahhoz képest, hogy szupersztár, rendes fiú. A telefonom hanyagul az éjjeliszekrényre dobtam, feltápászkodtam az ágyról és kivettem a CD-t a lejátszóból, a tokjába helyeztem, végül visszabotorkáltam az ágyamhoz, fintorogva néztem a csipkés ágyneműt amiben már harmadjára kénytelen vagyok aludni. Felrántottam a takarót, leoltottam az éjjeliszekrényen a lámpám, és lehunytam a szemem.

17 megjegyzés:

  1. jó lett,hozd a kövit gyorsan:$

    VálaszTörlés
  2. Szia Nessám! Nagyon jó lett... Öriülök, hogy nem csk csütörtökön huztad..hamar a kövit!!! Puszi:Vidóxx

    VálaszTörlés
  3. Agyon jo lett...siess a kovivel!!:3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! :) Siess a kövivel! :D ♥

    VálaszTörlés
  5. Drága Nessa!
    Ehhez már nem tudok mit hozzáfűzni, mindössze annyit, hogy jó lett (mint mindig) és alig várom, hogy kiderüljön, hogy jön a képbe Louis. Csak így tovább <3 xoxo

    VálaszTörlés
  6. Iszonyatosan jó*-* kíváncsi vagyok mire mennek majd ezzel a játékkal;)) Hozz kovit de nagyon gyorsan! :)) <3<3

    VálaszTörlés
  7. Úúú, mikor talizik már Louis-val??? :D Egyébként még így is aaanyira jó! <3

    VálaszTörlés
  8. hoppsz, kicsit elmaradtam... na nem baj, úgysem tudnék sok újat mondani, csak hogy NAGYONJÓÓÓÓÓÓÓ!!!! meg hogy imádom, és fúúú! na, ez is egy értelmes mondat lett. segáz :D egyre érdekesebb... úúúh, nagyon várom a folytatást!
    xxx

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó rész lett, kíváncsi vagyok a folytatásra! Megkérdezhetem, hogy mit táncolsz? Amúgy teljes mértékben megértelek, nekem is elegem van a suliból, de nekem a történelemmel van bajom, a matekot kifejezetten szeretem:D
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :D
      Néhány éve hip-hop, azelőtt 11 évig néptáncoltam, de a végére már gyűlöltem. :'D Nekem semmilyen más tantárggyal nincs problémám csak a matekkal ._. :(

      Törlés
  10. nagyon tetszett!(szerintem az lenne vagány ha leállna Harryvel és ennek következtében mindketten megváltoznának:) persze jó értelemben... :P ) ez egyre izgalmasabb!nagyon kíváncsivá tettél:)) mikorra várható a következő rész??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)
      Szombaton vagy vasárnap, a hétvégén biztos, hogy lesz rész! :)

      Törlés