2013. április 8., hétfő

.:Prológus:.

Hey Everyone! :)
Meghoztam a prológust, remélem tetszeni fog! :) Köszönöm a tippeket az előző bejegyzéshez, annyit elárulnék, hogy nem nagyon találtátok el a történet alapsztoriját. :DD Remélem nem fogok csalódást okozni ezzel a blogommal sem. :) Köszönöm a már több mint 1000! oldalmegjelenítést, a 16 rendszeres olvasót, és a blog 1. díját! :)
*Dobpergééés*
Ezennel, hivatalosan is megnyitom a 3. blogom! :DD

Köszönöm a gyönyörű fejlécet, Kata!! :)
Nessa. xx

~*Louis Tomlinson*~


Azt hittem,spontánnak lenni jó dolog. Gondolkodás nélkül belevágni az első hülyeségbe ami eszedbe jut. Ám elsőre minden jó ötletnek tűnik, egészen addig,amíg rá nem jössz mekkora hülyeséget csináltál, de persze addigra már késő. Mert az élet rendje az, hogy mire az az idióta rájön mit csinált, addigra már késő. Hiába küzdesz, hiába próbálod jóvá tenni, az már senkit nem érdekel. A fejedhez vágják, hogy mekkora egy barom vagy, hogy csalódtak benned, és ami a legjobb, abban a percben még te érzed magad sértettnek, egészen addig, amíg egyedül nem maradsz a gondolataiddal, és a szépen lassan rájössz, mindenkinek igaza van. Pofátlanul feladni a biztost egy ingatag butaságért, egyáltalán nem jó ötlet. Akkor viszont én sem gondolkoztam, csak úgy mint általában, Louis Tomlinson belevágott egy hülyeségbe úgy, hogy egy cseppet sem gondolkodott. Mert már miért is gondolkodnék? Régebben én osztottam az észt Harrynek, amikor úgy láttam, átesett a ló másik oldalára, a lányok bűvkörébe. Most már tudom, milyen könnyű odajutni, kiszállni pedig csak nehezen lehet, és azt is csak akkor, amikor rádöbbensz mit is tettél. Kivéve ha használod az eszed, mert az nem azért van ott a fejedben, hogy kitöltse az ürességet. Ha én használtam volna, nem tettem volna meg először, és pláne nem folytattam volna. 
Volna...
 Nagyon is megtettem elsőnek, és fojtattam is,de semmit nem lehet sokáig titkolni, főleg ha a neved naponta elhangzik a tévében. Ha aznap otthon maradok, nem veszítem el a fejem, akkor nem ismerem meg, nem csinálok sorozatban meggondolatlan dolgokat. Nem veszítem el Őt. 
De nem maradtam a seggemen és sikerült elkövetnem életem legnagyobb baklövését, ráadásul ebből sorozatot csináltam. Olyan dolgot, illetve dolgokat tettem, amit tudom, hogy én magam sem bocsájtanék meg. Sőt, ha ezt valaki valamelyik húgommal teszi meg, tudom, hogy én magam kerestem volna meg, hogy még a szart is kiverjem belőle. Mégis, hiú reményként él bennem, hogy egyszer talán sikerül jóvá tennem mindent, és elnyerem a bocsánatát.

24 megjegyzés:

  1. Sziaaa, nagyon izgalmasan kezdődik, remélem, az is lesz:D Egy tanácsom lenne, hogy más színnel írd, vagy vastagítsd meg a betűket, mert ez a fehér elég nehezen olvasható, de alapvetően nincs semmi baj vele:D Nagyon tetszik a design, és remélem hamarosan hozod az első részt.
    Puszi: Bella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Bella! :)
      Köszönöm, megfogadom az észrevételed. :)

      Törlés
  2. Drága Nessa!♥
    Mi ez???? Nem hagyhatod itt abba ezt a prológust!! 1.fejezetet követelek!xD Jó térjünk a lényegre,nem kell annyit beszélnem..:) Fantasztikus kezdés az biztos!♥ IMÁDTAM!!!!♥♥♥ Már most csomó kérdés merült fel bennem. AZ egyik,hogy most Elenor-t csalta meg és az ő bocsánatáért esedezik vagy Alexis bocsánatáért? De van egy olyan tippem is,hogy miközben Elenor-al járt közben Alexis-nek csapta a szellet és minden kiderült és most egyedül maradt,mert mindketten kidobták. De akkor is ott van,hogy miért csinálta mindezt és hogy kitől is akarja a bocsánatát kérni? Evvel a kis résszel úgy felkeltetted az érdeklődésemet,hogy már alig bírok magammal! Tudtam,hogy izgalmasan fogsz indítani,mert mindig is így indítottál,de ez?? Ez már több a soknál.:D Nem bírom ki,tudni akarom!!!!!:D A design csodálatos lett!:)♥ Már tűkön ülve várom a folytatást!

    Ui: Egy szívességet kérhetnék tőled? Ez az ellenőrző kódot valahogy el tudnál távolítani?! Előre is nagyon köszönöm.:)♥

    xoxo,Eternal Dreamer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága! :D
      Nem mondhatok mást, de nagyon jó úton indulsz el! :D
      Köszönöm! :))
      Megpróbálom leszedni valahogy, mert én is nagyon utálom, ha magamtól nem megy akkor valakitől segítséget kérek! :)

      Törlés
    2. Köszönöm.:) De azt úgyis tudom,hogy a te gondolataid kifürkészhetetlenek.:)

      Törlés
  3. WoW nagyon jó! Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből!
    Mikorra lesz 1.rész??? Már nagyon várom! :D Kérlek siess! :) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D Csütörtökön jön az 1. rész:)

      Törlés
  4. Na már most imádom...csak úgy faltam a sorokat...az eddigi blogjaid is nagyón jók, és remélem, hogy ez sem lesz különb...számolom az órákat csütörtökig! hajrá csajsz, csapj a lovak közé!! Mindent bele! Vidóxx

    VálaszTörlés
  5. Szia Nessa! :)
    Dorothy vagyok, és nagyon tetszik a prológus, rejtélyes és szép, ami teljesen megőrjít :D Én rohadt kíváncsi és türelmetlen vagyok, de erre azt hiszem már rájöttél. Már nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon várom az 1. részt!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Elkezdtem olvasni es ket dolog fogalmazodott meg bennem:
    1.Huha ez aztan erdekes!
    2. Tok ismeros a szoveg, mintha egyszer olvastam volna
    es akkor leesett..nem csalodtam magamban:D csak en lehetek.ilyen hulye
    a fejlec semmiseg en orulok hogy segithettem!:)
    Nagyon varom mar az elso fejezetet!:)<3

    VálaszTörlés
  7. Sziaaa. Már most tudom hogy imádni fogom ^^ xx Ui: Bocsi nem akarok beleszólni de megkérhetlek hogy a szöveg színét váltsd át a fehérről valami sötétebb színre? Előre is köszi ! X

    VálaszTörlés
  8. Sziaa Nessa <3
    Ezzenel kijelntem h már most imádom ezt a blogodat is <3
    Már nagyon várom az első részt*-*
    És én is megkérnélek arra h erősísd meg a betűt mert elég nehezen olvasható így. Milyen időnként hozzod majd az új részeket?:))
    Siess siess az első részel <3
    Puszi
    Imo :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) <3
      Köszönööm:D <3
      3-4 naponta frissítek, és természetesen megváltoztatom a betűszínt:)

      Törlés
  9. Drága Nessa :)
    Ez az első blogod, amit az indulása pillanatbában kezdek el olvasni, így minden fejezethez tudok majd komizni, amit próbálok majd betartani, hisz tudom mennyit jelent egy-egy kedvesen megfogalmazott kritika :)
    Ezzel a pár sorral (az eddigi fejezeteidhez képest) nagyon felkeltetted az érdeklődésem, így alig várom, hogy már is jöjjön a következő bejedzésed :) xoxo

    VálaszTörlés
  10. Jujj már felkeltetted az érdeklődésem, már a best friend harry styles or not blogodat is imádom szerintem ezzel sem fogsz csalódást okozni!:) sok sikert a bloghoz és várom az első rést!:):)

    VálaszTörlés
  11. Úgy látom én vagyok az egyetlen akinek szúrja a szemét ez a helyesírási hiba, de folytattam, és nem fojtattam.
    Pontos j-vel mindig az erőszakos cselekedeteket írjuk, mint a megfojtani valakit, de folytatni-t így kell írni.
    Ne haragudj meg ezért, amúgy imádom az írásaid, ez pedig szerintem külön kedvencem lesz már csak a főszereplő miatt is. :)

    VálaszTörlés