2013. október 12., szombat

Búcsú

Sziasztok! :)
Harmadjára írok ilyen bejegyzést, azt hiszem, hogy ezt az egy dolgot nem szeretem abban, hogy írok. Nem igazán szeretem, amikor le kell zárnom egy történetet, de már kezdek megbarátkozni vele, mert bár lezárok valamit, ugyanakkor elkezdődik valami új is. És ez most sem lesz másképp. Izgatottan várom, hogy novemberben elkezdjem az új blogom, ami az 5. lesz. Egy ideje rágódom azon, hogy ideje lenne befejeznem az írást, vagy legalább kis időre eltűnnöm, hogy helyet adjak másoknak is. Talán már öregnek számítok ehhez, nem nagyon találkoztam még olyan bloggerrel, aki ennyi 1D fanfiction-t írt/ír. Sokan támadnak minket, mert tény, hogy rengeteg 1D fanfiction kering az interneten, de nem értem, hogy ez miért baj. Engem sosem zavart, nem értem, hogy másokat miért idegesít, szúrja a szemem, amikor támadnak és szidnak minket, de aztán rájövök, hogy engem ez nem tántorít el, hiszen szeretek írni és szerintem fanfiction-ön kívül mást nem is tudnék. Elhatározásom, hogy írok az összes fiúról történetet, tehát még legalább 2 blog erejéig itt leszek, aztán majd eldöntöm, hogy mi legyen.
Két blogot írtam Harry főszereplésével, és ez az első, amiben nem ő volt a főszereplő, ugyanakkor ez az első olyan blogom, amit nem boldog véggel képzeltem el. Sok dologban különbözik ez az előző blogjaimtól, a felénél abba akartam hagyni, mert úgy éreztem, pont ezek miatt nem tetszik nektek. De nem hagytam abba, és ennek nagyon örülök. Nem túl sok önbizalommal büszkélkedhetek, de mióta itt vagyok, és "ismerlek" titeket, lényegesen bátrabb és nyitottabb lettem. Rengeteg köszönettel tartozom nektek.
Nem írom le az egész történetet röviden, hiszen olvastátok, tudjátok, hogy mik történtek.
Köszönöm az összes díjat, az oldalmegjelenítéseket, a rendszeres olvasókat, és az összes kommentet. 
Köszönöm a fejlécet, drága Dorothy S. hihetetlen munkáid vannak, sosem csalódtam még benned. Nem igazán tudom, hogy mi lenne velem és a blogjaimmal nélküled. :)
Twitteren továbbra is megtaláltok, kérdezzetek, írjatok: twitter.com/Nessa_Blog
Továbbá ezt itt is megtehetitek: ask.fm/NessaOfficial

Néhány adat:








Ennyi lettem volna itt, ezen a blogon. 
A következő történetem főszereplője Niall Horan lesz, azt a blogot megtekinthetitek, ide kattintva: Angel.
Köszönök mindent, remélem velem lesztek ott is, és a másik blogomon is. :)
Szeretlek titeket! Nessa. xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése