2013. október 8., kedd

Epilógus - Last First Kiss

Sziasztok! :)
Hát, eljött a kedd. Az utolsó kedd, amikor új résszel jelentkezem. Még nem mondok/írok beszédet, azt majd pénteken/szombaton megkapjátok, viszont én most is szeretnék megköszönni nektek mindent. Talán van köztetek olyan, aki az elejétől fogva velem van, olvasta az Elloptad a szívemet és a My Best Friend Harry Styles, or not?-ot is, és talán velem van a Secret, Which Changed My Life című jelenleg futó blogomon. Én remélem, hogy vannak olyan hű olvasóim, akik még itt vannak, és remélem, hogy olyanok is vannak, akiknek fogalmuk sincs a másik 3 történetről. Mindenkinek köszönöm, hogy velem van, több, mint 1 éve vagyok jelen Nessaként a bloggerben, de köszönöm annak is, aki tegnap találta meg az oldalam/oldalaim, és annak is, aki végig velem volt. Tudom, hogy másabb volt ez a történet mint a többi, de én szerettem minden szavát írni, és remélem, hogy ti pedig szerettétek olvasni, és az epilógust is szeretni fogjátok. 
Kérek mindenkit, hogy ha nem nagy gond akkor írjon pár szót megjegyzésben, szeretném tudni, hogy ti mit gondoltok a blogomról.
Hétvégén jövök egy kis összefoglalóval! :)
Szeretlek titeket! Nessa. xx

U.i:  A fent említett blogokat megtaláljátok, ha a nevemre kattintotok vagy bal oldalt a "Blogjaim" modulnál. 
U.i. 2: Ezután sem ragadok le 1 futó blognál, novemberben indul a következő. :) 

~Alexis Elwood~




Elhangzott a mondat - kérem kapcsolják be a biztonsági öveiket, a gép hamarosan megkezdi a felszállást - én bekapcsolás helyett felugrottam George mellől, és az ajtóhoz rohantam. Már becsukták, egy magas, vékony fiú állt mellette hülye ruhában, valószínűleg ő az egyik stewardess. 
-Kisasszony, kérem üljön le!-ragadta meg a kezem.
-Nem.-ráztam hevesen a fejem, most először próbáltam meg egy idegennel udvariasan viselkedni.-Kérem, nyissa ki az ajtót, muszáj leszállnom! Értse meg, valamit nagyon elrontottam és muszáj itt maradnom!
-Alexis.-lépett mögém George.-Gyere, ülj vissza, hagyd Harry-t.
-Nem Harry!-néztem rá.-Kérem, értsen meg!-toporzékoltam.
-Hölgyem, már nem lehet, mindjárt felszállunk.
-Engedje le.-húzta elő a pénztárcáját George.
Amint meglátta a bankjegyeket felsóhajtott, és egy szőke lányhoz lépett, hamarosan a repülő leállt, a csomagjaim már nem tudtam volna elhozni de nekem nem is lett volna rá szükségem.
-Köszönöm!-hálálkodtam, az ajtó kinyílt és ismét ott volt a lépcső. 
A repülőgép felszállópályájára még nem jutottunk ki, felemeltem a fejem, hogy George-ra nézzek.
-Menjünk.-fogta meg a kezem.
-Te maradj.-motyogtam.-Menj haza.
-Nem hagylak itt.
-De, de igen itt hagysz.-mosolyodtam el.-Majd utánad megyek, ha még egyszer elrontom.
-Alexis...
-Menj haza.-öleltem át.-Köszönöm.
Átölelt, zavart köhögéseket hallottam, többen minket szidtak, de voltak megható sóhajtások is. Nem érdekelt.
-Mi lesz a cuccaiddal?
-Hazaviszed? Nincs szükségem rájuk. Lehet, hogy a következővel már megyek utánad.-sóhajtottam.
-Nem tudom, hogy itt hagyjalak-e.
-Muszáj lesz, van ott hátrébb egy zsémbes öreg nyanya, ha nem megyek le 20 másodpercen belül, szerintem elver valamelyikünket a táskájával.
-Hívj fel később.-szorított magához.
-Szeretlek.-suttogtam.
-Hölgyem, igyekezzen már.-szólt rám egy középkorú nő.
-Fogja be a száját, a húgommal beszél.-szólt rá élesen George. Kuncogva néztem rá.
-Ezek a mai fiatalok...
-Én is szeretlek.-mosolygott rám.-Na, menj! 
Fogtam a hátizsákom és anélkül, hogy hátrafordultam volna elindultam lefelé a lépcsőn. Amint a talpam a földet érintette megfordultam, az ajtó becsukódott és engem félretolva elkezdték elhúzni a lépcsőt, futásnak eredtem. Nem tudtam, hogyan jutok el London leggazdagabb részébe a Heathrow repülőtérről. Cikkcakkban átrohantam az emberek közt, átfurakodtam köztük és kijutottam az utcára. Az első nap itt mindenkit és mindent utáltam, hideg volt, az emberek kényesnek és bunkónak tűntek, most hidegen hagyott minden, rohantam, nem törődtem azzal, hogy kinek megyek neki vagy lépek rá a lábára. Elértem egy éppen begördülő taxit, melyből egy öreg nő szállt ki.
Szem forgatva, enyhén remegő ajkakkal vártam, hogy a járókeretével kikászálódjon a kocsiból, plusz pont nekem, mert legalább nem szóltam oda neki, hogy 'Siessen már mama'.
Alig lépett el, beugrottam a kocsiba, hallottam valami motyogást, de pont nem érdekelt. Becsaptam az ajtót és elhadartam a címet, ahogy elindultunk a torkom elszorult és hirtelen azt kívántam, bárcsak inkább Geogre is jött volna velem vagy megakadályozta volna, hogy leszálljak. Nem csinálhattam vissza, vagyis de, viszont akartam is, meg nem is ezt az egészet. Annyi dolgom lett volna, hogy szólok a taxisnak, hogy álljon meg, de nem tettem. A városban kialakult dugó miatt lassan araszoltunk, nem bírtam, így pénzt nyomtam a taxis elé és kiugrottam a kocsiból, dudáló autók közt rohantam fel a járdára, nagyjából behatároltam magam, majd futásnak eredtem az általam jónak vélt irányba. Nem tudtam, hogy valóban jó irányba megyek-e, de nem érdekelt, egyszerűen csak látni akartam őt. Nem voltam túl messze, a város közepétől tudtam, hogyan juthatok apám házához, onnan pedig simán eltalálok Louis házához, nem ügy. A fejembe éles fájdalom hasított, de nem álltam meg, csak futottam. Az oldalam szúrni kezdett, végigszaladtam az utcánkon anélkül, hogy a házra pillantottam volna, jobbra fordultam, majd balra, aztán egyenesen és végül ismét jobbra. Már alkonyodott, és én rohantam, valószínűleg ezért nem vettem észre a felém közeledő autót, a szemeim először tágra nyíltak, leblokkoltam az út közepén, az autó pedig éles fékcsikorgással megállt, anélkül, hogy elütött volna. Döbbenten álltam, lassan kezdtem felfogni, hogy néhány másodpercen múlt az életem, már nem először. A sofőr kiszállt, a szemem sarkából láttam, hogy hadonászik, közben kiabált velem, a hangra felkaptam a fejem, nem hittem el, hogy ő az. Még nem vett észre engem, a fejét fogva hadart, a kezem elindult felé és megérintettem az arcát, makacsul összezárta az ajkát és ijedtségtől, dühtől lángoló kék szemekkel nézett rám, arcáról egy pillanat alatt szinte leolvadt a harag és a helyébe döbbenet költözött. 
-Alexis?-motyogta.
Közelebb húzódtam hozzá, lábujjhegyre álltam, éreztem, ahogy élesen beszívja a levegőt, majd előrehajoltam és megcsókoltam. Egy pillanatra mindketten ledermedtünk, majd visszaestem a talpamra és ő körém fonta mindkét karját, a szívem talán most először lódult meg igazán a mellkasomban, az utcán álltunk, az utcán álltam Louis Tomlinson karjai közt és csókolóztam vele. Tudtam, hogy jól döntöttem. 
Homlokát az enyémnek döntötte, ajka elszakadt tőlem és néhány másodpercig lehunyta a szemeit, amikor kinyitotta nem igazán tudtam, hogy mit mondhatnék neki, és ő is zavartan pislogott.
-Mit keresel itt?-kérdezte halkan.
Körbepillantottam, ő is azt tette, néhányan minket bámultak, bátortalanul megkerestem a kezét és összefontam az ujjainkat.
-Menjünk innen.-motyogta.
-Már úgy is késő.-vontam meg a vállam.-Nem mentem el.
-Miért? 
Nem akartam, hogy ezt kérdezze, nem tudtam volna válaszolni rá, így nem is tettem. Zavartan sütöttem le a tekintetem, furcsa volt érezni a karjait a derekam körül, sosem tartott így senki.
-Voltam nálatok.-nyelt nagyot.-Apukád azt mondta, 2 órája elment a repülőd.
-Elment, de én nem ültem rajta, vagyis az elején igen de aztán leszálltam, mert...-kezdtem hadarni, de félbeszakított.
-Leszálltál?
-Nem, Louis.-forgattam a szemeim.-Most is épp a repülőn ülök, valószínűleg van valami baja az agyadnak, hogy engem itt látsz.
Elmosolyodott, már megszokhatta tőlem ezt.
-Hol a csomagod?
-Úton Los Angeles felé.
-Nem értelek.-nevetett, közben a fejét jobbra-balra ingatta.-Hazamehettél volna, de leszálltál, valószínűleg akkor amikor már nem hozhattad le a cuccaid?
-Úgy tűnik.-mosolyodtam el.
-Őrült vagy.
-Tudom.-vontam meg a vállam.-Sosem állítottam az ellenkezőjét. 
-Alex.-motyogta.-Tényleg nem értelek. Miért vagy itt?
-Mert felszállás előtt rájöttem, mekkora idióta vagyok. Bocsánatot akartam kérni mindenért. Azt hittem nem szeretlek, végig azt akartam, hogy Harry észrevegyen, hozzád is azért mentem oda, hogy féltékennyé tegyem. De nem tudtam, hogy ez lesz.-tártam szét értetlenül a kezeim.-Még mindig félek tőled.
-Félsz tőlem?-nyíltak nagyobbra a szemei, arcomat a kezei közé fogta és a szemembe nézett.
-Félreérted.-harapdáltam idegesen az ajkam.-Én attól félek, hogy veled legyek.
-Sajnálom, hogy kiabáltam.
Értetlenül néztem rá, nem igazán értettem, hogy jön ez ahhoz, amit mondtam neki. Mutatóujjával az állam alá nyúlt és megemelte a fejem, hogy a szemembe tudjon nézni. Előrehulló sötét, hullámos tincseim kisöpörte az arcomból és közelebb hajolt.
-Sosem bántanálak.-suttogott. És én hittem neki.
Először csak az arcom csókolta meg, majd ajkait bátortalanul a számra nyomta, életemben először csimpaszkodtam azért egy fiúba, mert a lábaim megroggyantak alattam és tartania kellett. Ez volt az első igazi csókom.


~*~*~*~
Rózsaszín szandálom talpa miatt minden lépésem egy hülye hang kísérte, a bőröndömet húztam magam után, fehér, csipkés ruhám minden lépésemnél megmozdult, a hangok gyakoribbakká váltak, miközben gyorsítottam a lépteim a folyosón. Még pár lépés választott el attól, hogy hosszú idő után kilépjek azon a bizonyos ajtón, és remélhetőleg soha többé ne lépjek be rajta. 
Magamtól jöttem ide, és most fél év után teljesen tisztán és egészségesen léphetek ki rajta, Louis rávilágított arra, hogy a szekrényemben rejtegetett bogyókat már nem csak akkor vettem be, amikor rossz kedvem volt, hanem szinte mindig, és már nem csak bogyókat, függő lettem. Előtte nem tudtam titkolni, egy házban éltünk és bár nem kutakodott a dolgaim közt, nehéz lett volna anélkül tovább folytatni, hogy észrevette volna. Néhány hét után, közös megegyezéssel eljöttem ide, egy féléves rehabilitációra, vagy nem is tudom mi ez. A lényeg az, hogy itt sikerült leállnom, és most, fél év után újra láthatom. 
Úgy érzem teljesen más ember lettem, ezt talán az öltözködésem és az új külsőm mutatja a legjobban, mocskos tornacipő helyett rózsaszín, pántos szandál, szűk nadrág és valami kinyúlt zenekaros póló helyett fehér, csipkés ruha és apró, rózsaszín mellény, a hajam hosszú tincsek helyett, most körülbelül az államig ér. Szeretem. 
Louis most fog először így látni.
-Viszlát!-intettem sugárzó mosollyal. Korábban már elbúcsúztam mindenkitől, már nem kellett senkihez sem odamennem ölelkezni, kilöktem az ajtót. 
A napszemüvegem az orromra tettem, kíváncsian tekintettem körbe, majd a szemem megakadt a parkolóban egy fekete autón, aminek nekidőlt egy felzselézett, barna hajú fiú. Idiótán álltam és néztem őt, hosszas bámulás után rájöttem, hogy valóban az a srác áll ott, akitől pontosan 6 hónapja, ugyanott búcsúztam el. Haját most nem fésülte a homlokába, fekete, mintás pólót viselt sötét farmernadrággal, zavartan pislantott körbe, akkor tudatosult bennem igazán, hogy tényleg ő az, amikor kék tekintete megakadt rajtam, ajkai pedig résnyire nyíltak a döbbenettől. Nem hiszem, hogy azonnal rájött kit lát. Ha egyetlen percre is azt hittem, hogy nem fog itt állni és várni rám, az most mind szertefoszlott.
A napszemüvegem a fejemre toltam, száját összezárta és mosolyra húzta, a bőröndöm kicsúszott a kezemből és a lábaim maguktól indultak meg felé. A talpam csattogott, átszeltem kettőnk közt a távolságot és szinte ráugrottam, kezei a derekamra csúsztak és szorosan ölelt magához, arcát rövid tincseim közé fúrta, fejemet a vállára hajtottam és mélyen magamba szívtam az illatát. Könnyek lepték el a szemem, nagy levegőt vett és felemelte a fejét, a szemembe nézett, büszkén mért végig és ujjai közé vette az egyik rövid tincsem. Attól, ahogy rám nézett gyönyörűnek és szerencsésnek éreztem magam, ha gyönyörű nem is, de szerencsés voltam.
-Hová lett?-célzott a hajamra. A hangjára megborzongtam, annyira régen hallottam már.
-Elhagytam.-szólaltam meg halkan. 
-Tetszik.-mosolygott.
Nem tett megjegyzéseket a ruhámra, kezét a derekamon pihentette és néha letekintett rám, mosolyogva mért végig, nagy levegőt vettem és bizonytalanul pislogtam rá. Nem tudtam, mi járhat most a fejében, csak mosolygott, majd vállai hirtelen leesetek és az arcomhoz hajolt.
-Hiányoztál, Gyönyörűm.
A hajamba túrt, karjaim a nyaka köré fontam és feszülten vártam, hogy megcsókoljon. Ajka az enyémhez ért, bátortalanul pusziltam meg a száját, orrát az enyémhez dörgölte és egy pillanatra elhúzódott. Nevetve pillantott a tőlünk odébb heverő bőröndömre, majd megcsókolt, úgy, ahogy szerintem még egyetlen lányt sem csókoltak meg. Abban a pillanatban elengedtem a múltat, elengedtem minden rosszat és egy új emberként csókoltam vissza Louis-t.
-Hé!-hallottam egy ismerős hangot, Louis zavartan rebbent el tőlem, mosolyogva engedett el és lépett hátrébb, tökéletes rálátásom nyílt a közeledő fiúkra, köztük a kalimpáló, kiabáló Harry-re.
-Ki a barátnőd, Louis?-viccelődött, majd szaladni kezdett és felkapva engem megpörgetett a levegőben.
Döbbenten néztem rá, majd kitört belőlem a nevetés. 
-Szóval, Lexi...
-Nincs Lexi!-csaptam gyengéden Louis vállára. 
-Oké.-nevetett, és átkarolta a vállam.-Szóval, szerintem most már itt van az ideje, hogy megismerd a barátaim, mármint, tudom, hogy már találkoztatok de ez most más.
Félve pislogtam, a rám félve pislogó fiúkra, azt tudtam, hogy korábban Zayn nem igazán kedvelt engem, viszont a többiek semlegesek voltak, Niall azt hiszem egyszer megölelt, de egyikőjükkel sem beszélgettem még.
-Milyen egér szabadult rá a hajadra?-nyúlt Harry a hajamhoz, mit sem törődve azzal, hogy Louis épp megpróbálna bemutatni a többieknek. A kezére csaptam, Louis a derekamra tette az egyik kezét és gyengéden magához vont. Szerettem volna kicsit kettesben maradni vele, rengeteg mesélni valóm volt az elmúlt hónapokról, de még tudtam várni, hónapokat vártam, pár óra már nem készít ki. 
-Szia, Niall vagyok.-ugrott elém a szöszi srác, és átölelt. Kedvesen megszorongatott, majd puszit nyomott az arcomra és aranyosan csillogó szemeit végigvezette rajtam, majd kedvesen elmosolyodott.
-Liam Payne.-mutatkozott be kissé hivatalosan, mosolyogva pislogtam rá, ő is átölelt, kevésbé játékosan, mint Niall, de kedvesen.
Meg akartam szólalni, hogy én is bemutatkozzak, de akkor megállt előttem Zayn. A kezdeti lelkesedésem és bátorságom elszállt, félve néztem rá, egészen addig, amíg ő is mosolyogni nem kezdett.
-Na, végre.-bökte ki, majd bátortalanul elém lépett és miközben a kezét nyújtotta Louis felé, átölelt engem is.
Akartam neki mondani valamit arról, hogy köszönöm, hogy pátyolgatta Louis-t miattam és nem hagyta, hogy ő hülyeséget csináljon, de csak zavart mosolygásra futotta, miközben átölelt. 
-Már csak én maradtam.-tárta szét a karját Harry.-Örülök, hogy Louis ilyen helyes barátnőt talált magának. Harry Styles vagyok.-nyújtotta felém a jobb kezét.
Sóhajtás szakadt fel belőlem, mosolyogva néztem a zöld szemekbe, majd előrenyújtottam én is a kezem és hagytam, hogy magához húzzon. 
-Alexis Elwood.


~Louis Tomlinson~


Rengeteget beszélt, és én csendben hallgattam, csak akkor szólaltam meg, amikor kérdezett valamit, vagy éppen elfúlt a hangja és vigasztalásra szorult. Távolinak tűnt az, amikor kölcsönösen szenvedtünk egymás miatt, mégis olyan volt, mintha csak tegnap történt volna, mert miután tisztázódtak köztünk a dolgok és végre igennel válaszolt a kérdésemre, szinte azonnal el kellett engednem, de jól döntöttem, tudtam, hogy ezek után minden rendben lesz. 
A mellkasomon pihent, rövid, rózsaszín hálóinge felcsúszott a combján, óvatosan lesimogattam, majd felhúztam rajta a takarót. Mióta a barátnőm, nem voltunk együtt úgy, én pedig türelmesen várok rá, aznap mindent újrakezdtünk. Furcsa volt, hogy korábban a hosszú haja beterítette a mellkasom, most pedig éppen csak néhány centiméterre terült el. Teljesen más volt, nem csak a külseje és stílusa változott meg, hanem belülről is más lett, vidámabb, barátságosabb, nyitottabb mindenre. Valósággal letaglózott, amikor kilépett azon az ajtón, szégyen vagy nem, először nem ismertem rá, aztán itthon tovább fokozta ezt, mert folyamatosan beszélt, néha csak úgy hozzám ért és cicásan közelebb bújt. Korábban sosem tett volna ilyet. Olyan csókok csattantak el kettőnk közt, amikről talán még álmodni sem mertem, végre olyanná vált, amilyennek egy normális 18 éves lánynak lennie kell, bár én előtte is szerettem, nem zavart volna, ha megmarad olyannak, amilyen volt. Mert az is ő volt, és ez a lány is, és én őt szeretem. Ha most valaki olyan megpillantaná, aki nem tudja, hogy ki ő, szerintem nem gondolná, hogy ez a lány mennyi mindenen ment keresztül. Most már tudok mindenről, és teljesen biztos vagyok benne, hogy teszek róla, többé senki ne bántsa őt. Lejjebb csúsztam hozzá, karjaim köré fontam és az arcom a rövid tincsek közé fúrtam, mozgolódni kezdett, majd egyik keze felcsúszott a hátamon, akaratlanul is felsóhajtottam, apró csókot nyomtam a szája sarkába, csodáltam és tiszteltem őt. Volt egy közös, zűrös időszakunk, aztán újra megtaláltuk önmagunkat, ezúttal egymás mellett. Ő más, mint Eleanor, de a mai napig hiszem, hogy annak a kapcsolatnak másképp kellett volna véget érni, viszont már tudtam tisztázni Eleanor-val. Ha lehet azt mondani, minden rendben köztünk.
Végigsimítottam a derekán, lustán felemelte a fejét, szemeit résnyire nyitotta és mielőtt megszólalhattam volna ajkát az enyémhez nyomta, gyengéden csókoltuk meg egymást, testével hozzám simult, majd kuncogva fúrta arcát a nyakamba.
-Szeretlek.-motyogta alig hallhatóan. Most először mondta ezt, nem vártam el tőle, annak ellenére sem, hogy én már többször is kimondtam.
Sokat jelentett, a füléhez hajolva, csak neki suttogtam el ugyanezt a szót, puszit nyomtam a homlokára, keze megkereste az enyém és ujjaink összefonódtak a takaró alatt, hittem benne, hogy ezentúl tényleg minden a legnagyobb rendben lesz. Ami talán a legnagyobb meglepetés, szeptemberben egyetemre megy, pszichológiát fog tanulni nem máshol, mint itt Londonban, mellettem.

 ~VÉGE~



A történetet teljes mértékben ez a dal ihlette:

62 megjegyzés:

  1. Huhh hát mit is mondjak? Szóval ,megpróbálom azokat a dolgokat röviden leírni amik most bennem kavarognak . Már mikor elolvastam a címet elkezdtem bőgni nem, nem azért mert rosszul írsz hanem azért mert,hogy vége egy másik remek blognak aztán egy kicsit vigasztalódtam mikor elolvastam ,hogy novemberben is lesz új blogod! Azt is szemmel fogom követni ahogy eddig mindegyiket is:) Én nagyon érzelgős típus vagyok szóval az epilógusoknál biztos,hogy elsírom magam. Hihetetlen,hogy Alexis ennyire megváltozott és már nem gondol Harryre csak úgy mint egy barátra:) a másik blogodon olvastam,hogy majd mész One Direction koncertre... Hát az őszintét megvallva először mérges voltam és irigyeltelek,hogy de mért ő és én miért nem? Átgondoltam a dolgokat és arra jutottam ,hogy ennek mi értelme?! Mi értelme annak,hogy itt irigykedjek mikor örülni is tudok? Szóval nagyon örülök,hogy egyikünknek sikerült valóra váltani az álmait, és ezekért tett is! Majd azért kérünk képeket ;) és ha majd egy karnyújtásnyira lesznek a fiúk ne felejtsd el elmondani nekik, hogy milyen nagyszerű Directionerek várják itt Magyarországon! Előre is jó utat kívánok. Száz szónak is egy a vége. Soha ne hagyd abba az írást! Remélem még olvashatok jó pár blogot tőled;DD Puszi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Kérlek ne sírj, felesleges, hiszen bármikor elolvashatod újra a blogot és hamarosan jövök a következővel. :)
      Teljesen megértelek, én is jó párszor tomboltam már emiatt, de kérlek ne add fel, van esély, hogy te is találkozz velük. Köszönöm, hogy megérted, hozni fogok képeket és anélkül nem engedném el őket, hogy ne mondanám el, mennyire csodás lányok szeretik őket itt Magyarországon. :)
      Puszi! :)

      Törlés
  2. Nessa.... az utolsó rész is pont olyan remekre sikeredett, mint az összes többi, az államat valahol az elején elhagytam... :D
    Még mindig azt tudom mondani, hogy elképesztően jól írsz, és ez minden egyes fejezet után csak tovább fokozódik. Őszintén, hová fejlődsz már? :D
    Ez a blog bekerült a legkedvencebbek közé, ez nem egy átlagos történet volt, és épp ezért volt borzasztóan jó.
    üdv: egy állandó olvasód, Cooky. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szomoru vagyok ,hogy vege lett.De minden tiszteletem a tied!:) szerintem a blogger vilag legcsodalatosabb iroja vagy! En tovabbra is huseges olvasod maradok ,izgatottan varom az uj blogot!:)mint minden resz ez is csodalatos lett csak igy tovabb Nessa:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne szomorkodj! <3 El sem tudod hinni, mennyire jól esik, hogy így gondolod. Vannak sokkal jobbak, sőt, én magamat nem sorolnám még a jók közé sem, de köszönöm! <3

      Törlés
  4. Hát Nessa nem csalódtam benned, sőt! Na ezt egy kicsit részletesebben kifejtem.
    Elsőnek is: én hű rajongód vagyok, egy igazi "Nesser", mivel az előző két blogodat is figyelemmel kísértem. Muhaha. :DD Másodjára egy ideje nem komiztam egyik blogodba se, de most bepótolom.
    Mindegyik epilógusodon sírok!! Nem tehetek róla én tényleg azt hittem, hogy Louissal örökre szétválnak útjaik és, hogy Harryvel.. olyan marad a kapcsolatuk amilyen volt. Tévedtem. Egy ilyen csavart az Epilógusba bevinni.. áhh faltam a sorokat, az nem kétség. Emlékszek mikor Alexis megérkezett Londonba mennyire utálta ezt az egészet, aztán a verekedések, a közös OLYAN percek Harryvel, aztán az első szerelmeskedés Louissal, az érzelmes testvéri pillanatok George-val(akit megjegyzek nagyon helyes) az egész lénye Alexisnek, annyira valósághű. A történet elején a fene gondolta volna, hogy a minden lázadó, makacs lányból egy ilyen... kedves lány lesz. :) Meg kell hagynom, mindkettő stílusát imádom, bár Selenáért a valóságban nem vagyok oda. :D
    Áh nem is tudok többet mondani, tényleg csak annyit, hogy köszönöm! Rég olvastam ennyire magával ragadó történetet és ilyen profi írást. I'm so excited..... i can't wait.... november gyere máár :DDDD :3
    Na szóval imádtam ezt a történetet és whaaa alig tudok bánni a könnyeimmel, annyira érzelmes vége lett ennek az egésznek. Happy End. Imádom, imádtam, imádni fogom! :)

    Ölel, Zsuu .xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuu! :)
      Nesser. :DD Ezen olyan jót mosolyogtam. :))
      Köszönöm, hihetetlennek tartom, hogy néhányan, köztük te is még itt vagy és nem untál meg, köszönöm szépen! <3

      Törlés
  5. Jajj. Most nem tudom mit mondjak. Vegyes érzelmekkel kezdtem el olvasni ezt a részt, azt hittem, tragikusan fog végződni. Azt, hogy elfogom magam sírni rajta, mint az előzőn. Megrémített, hogy még egy blogot hagyok magam után, még egy blog lesz elkönyvelve számomra, mint "Ennek már vége." De ha belegondolok, megérte. Megérte megnézni, hogy ki is vagy te, hogy ki az, akinek ennyire jók a blogjai. 2 nap alatt elolvastam 40 részt belőle, és azután feszengve vártam a folytatást. Ezt a blogot követtem elsőnek be rendszeres olvasóként. Úgy érzem ez az első blog, ami tényleg nagyon jó, és megérte elolvasni. Tegnap magamban gondoltam: Utálom, hogy mindjárt vége. Utálom, hogy holnap kedd. És bekövetkezett, a címen már, majdnem elkezdtem bőgni. Az első sorokat végig olvastam, és elkezdtem mosolyogni.
    Szóval.. ennyi lenne. Minden tiszteletem neked, Nessa!

    Ui.:Legyen már csütörtök és november! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hittem, hogy tragikusan fog végződni. :D Köszönöm, hogy bizalmat szavaztál nekem és elolvastad a történetem, remélem nem okoztam csalódást. :) <3

      Törlés
  6. Hát Nessa!
    Alig tudok valamit mondani... Olvastam az összes blogodat és nekem ez tetszett a legjobban <3 Annyira jól összehoztad! Egyszerűen imádtam és ez a befejezés valami eszméletlen lett, ahogy a többi rész is. Annyira örülök, hogy összejött Louis-val és nagyon jól kitaláltad a végét, meg az egész történetet. Az összes részét imádtam ennek a blognak! Mindent tökéletesen kitaláltál. Mély nyomott hagyott bennem és szerintem (ilyet még nem csináltam) elolvasom még egyszer az egészet <33
    Nagyon szeretem a másik blogodat is, és már várom a következőt <3
    U.i.: Örülök, hogy mész a koncertre, igazán megérdemled, bár az se lenne rossz, ha veled tudnék menni ;) Remélem, hogy arról is részletesen beszámolsz és sok-sok képet csatolsz majd <3
    Pati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett. :) Igazából, én teljesen máshogy képzeltem el ezt a történetet, de elkezdtem írni és az akaratom ellenére minden megváltozott, de azt hiszem ez így jó. :) Köszönöm szépen! <3
      Bárcsak magammal vihetnélek! Fogok írni róla, biztos, hogy nem bírnám ki, hogy ne írjak. :) <3

      Törlés
  7. Tökéleres vége egy tökélete történetnek.:) Az elejétől a végéig imádom ezt a blogot.:) annyira jól irsz és az alaptörténeted is különleges .:) nem találni még egy ilyen blogot.:) a történet elején még azt reméltm Harry lesz a tökéletes Alex számára de iután Louis is ugymond részese lett Alex életének teljesen biztos vagyok benne hogy ők egymásnak vannak teremtve.:) Szomorú is vagyok meg nemisn..szomorú mert véget ért a blog de boldog mert Alex és Lou együtt vannak és mert Novemberben uj blogot kezdesz.:)))
    Ui.:Nagyon szerencsés vagy hogy tudsz menni koncertre.:) ha lehetne és is mennék veled.:D
    Ui2.: Tudsz már valamit mondani az uj blogoddal kapcsolatban??:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3 Észrevettem, hogy néhányan azt mondják, különleges az alaptörténet, néhányan azt, hogy sablonos, én már nem tudom elmondani, de igazából szerintem ez mindegy, a lényeg, hogy tetsszen nektek. :)
      Köszönöm szépen!
      Ha lehetne elvinnélek magammal. :)
      Hát, annyit elárulhatok, hogy Niall lesz a főszereplője és valamikor november 7. után fog indulni, mert aznap megyek Bruno Mars koncertre, és mivel számomra ez egy meghatározó dátum, utána szeretném elkezdeni az újat. :)
      A többi legyen meglepetés. :D

      Törlés
    2. Annyira jó, hogy Niall lesz az új főszereplő <33
      Most komolyan?! Még Bruno Mars koncertre is mész?!! <3

      Törlés
  8. Ne-ne-ne! kérlek ne legyen még vége!!
    Nessa, csodálatos történetet írtál nekünk, az egyszer szent :)
    Imádtam minden szót az elejétől a végéig.
    És imádtak téged is, amiért ilyen tehetséges vagy, és ezt a tehetséget nem félsz megosztani a nyilvánossággal.
    Remélem, hogy a közeljövőben újabb blogot indítasz, mert nyíltan állíthatom, hogy ezer- meg egy olvasód lesz ismét :)
    Köszönöm, hogy megédesítetted a napjaimat a blogoddal/blogaiddal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Egy dologban tévedsz, rettenetesen félek megosztani a részeket, mindig félek tőle, hogy nem fog tetszeni és csalódni fogtok bennem.
      Novemberben indul a következő blogom! :) <3

      Törlés
  9. Nem csalódtam benned!!:) Tökéletes befejezés és pont ebbe is biztam hogy összejönnek boldogok lesznek meg minden!!*-* Perfect!!;P
    Èn büszkén kijelenthetwm, hogy hűséges olvasód vagyok és amig irsz az is maradok!!:)) Minegyik blogodat olvastam/olvasom és fogom is a következőket!!:) Ès öszintén mondom, hogy te vagy a legjobb író!!!!:))) <3
    Nagy kiváncsisággal várom az új blogot!:))
    ja és twitteren majd bekövetnélek :D hogy vagy fent vagy valami?!:D

    -Ráhel! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! <3
      twitter.com/Nessa_Blog :)

      Törlés
  10. Szia Nessa!
    Már a bevezetődben is kicsit könnybe lábadt a szemem, de maga a rész megsiratott.
    Én végig kísértem az előző két blogodat is, és én vagyok az aki kimásolta world-be őket, hogy örökre megmaradjon, mint egy könyv és néha néha beletudjak olvasni.
    Ez sem lesz másképp.
    Talán ezen a történeteden látszik mennyit fejlődtél, mennyivel életszerűbb és az érzések nekem ebben jöttek át a legjobban.
    Nagyon boldog vagyok és örülök hogy ilyen vége lett. Emlékszem egy hete heves szívdobogással vártam azt, hogy elolvashassam a végét. Vágytam egy boldog részre, amiben Alexis is boldog és nem kell neki szenvednie a múltja miatt.
    Úgy gondolom hogy talán ő az a lány, aki a legjobban megérdemelte Louis szerelemét.
    Ujjongani tudnék hogy így kiteljesedett a szerelmük.
    Nagyon várom a következő blogodat és addig is, nyomon követem a Secret-es történetedet.
    Tudom hogy nehéz mindig elengednek egy blogot, de hidd el, nekünk olvasóknak is nehéz, hogy nem olvashatjuk többé az ő történetüket.
    Biztos vagyok benne hogy most felsóhajtok ezután a hozzászólás után és elkezdem előről olvasni. És nem érdekel hogy a fizika kárára megy. Mert ez jobban érdekel és jobban megéri :)
    Köszönöm hogy elolvashattam.
    Köszönöm hogy írtad!
    Köszönöm hogy belecsöppenhettem egy más világba.
    Millió puszi
    Dasie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dasie!
      Jó érzés tudni, hogy ha valamikor évek múlva eltűnnének az internetről a történeteim, egy embernek - ha addig nem törlőd le őket - még meglesznek rajtam kívül az írásaim.
      Én köszönöm, hogy olvastál, biztattál és velem voltál, annyi mindent tudnék mondani, de csak annyi jön, hogy köszönöm!
      Tanuld a fizikát, a történet megvár és a tanulás sokkal fontosabb!
      Puszillak! <3

      Törlés
  11. Hiányolni fogom a blogot,mert ilyet még nem olvastam. Mikor először elkezdtem olvasni éreztem,hogy valami megfogott a történetben,már akkor jóval kitűnt.Mindig vártam,hogy eljöjjön a kedd és elolvashassam az új részeket.Minden reggel kikészítettem a barátaimat azzal,hogy "ÁÁÁÁÁÁ ma jön az új rész!!!!!!!!",amit a mai napig nem bántak.Hiányolni fogom.. :")
    A másik blogjaidat is olvastam/olvasom és nagyon jók!!
    Az új blogodat is várni fogom!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, de édes vagy! :) Bármikor, amikor úgy érzed, hogy hiányzik, csak gyere fel és olvass bele, nem fogom letörölni soha. :) <3 Köszönöm!

      Törlés
  12. Kedves Nessa!
    Mind minden blogodat, ezt is imádtam. Igaz, hogy más, de szerintem ez jó. Ennek több köze van a valósághoz, hiszen ott sem alakulhat mindig minden jól.
    Örülök, hogy végül mégis összehoztad Louis-t és Alexet. Úgy gondolom, hogy ez a történet így lett teljes.
    Sok szerencsét és persze ihletet a másik blogodhoz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Tina! :)
      Egyetértek veled, pont ezért féltem elkezdeni, de már nem bánom, hogy elkezdtem, és átkoznám magam, ha valahol a közepe felé abbahagyom.
      Köszönöm! :)

      Törlés
  13. Hát. Először is szia, mert bár az elejétől fogva követem ezt a blogot, még egyszer sem kommenteltem (ami miatt most baromira szégyellem magam) most mégis, mert úgy érzem le kell neked írnom azt, ami most bennem kavarog.
    Ez a blog az elejétől kezdve megfogott, már onnantól tudtam, hogy ez más lesz, hogy ez nem tucat blog.
    Az epilógus előtt, az utolsó rész végén teljesen meg voltam arról győződve, hogy nem lesz happy end. aztán azt hittem, azért nem lesz boldog mert nem engedik le Alex-et a repülőről, esetleg idő előtt elcsapják (jó, ez morbid:D). Végülis (bár #TeamHarry) hihetetlen örülök, hogy Louis-val egymásra találtak, mert szerintem az egész így lett kerek.
    Alex karaktere nagyon közel áll hozzám, szerettem a szókimondóságát és a vagányságát. Meg, hogy reménytelenül makacs és vak volt. Végre nem egy tökéletes tündi-bündi főszereplő!
    Louis karakterét pedig rohadt aranyosra sikerült összeraknod, szerettem, hogy nem félt sírni egy lányért.
    Összességében talán ez volt a kedvenc blogom tőled, igazán egyedire sikerült.
    Sok sikert a továbbiakban, és (bár lehet, hogy csak távolról és komik nélkül amiért előre is elnézést kérek) biztos lehetsz benne, hogy követlek a továbbiakban.
    Ölel, J.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ne szégyelld magad, nekem az is rengeteget jelent, hogy most írtál. :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy elnyerte a tetszésed és ez a véleményed a karaktereimről. Én azt hittem, hogy előbb-utóbb Alexis-t sokan gyűlölni fogják, de örülök, hogy te így állsz hozzá. :)
      Szeretettel várlak téged is az elkövetkezendő oldalaimon. :)
      Puszi!:)

      Törlés
  14. Egyszerűen csodálatos ez a történet! Már az elejétől fogva magával ragadott. Imádtam minden mondatát! Köszönöm, hogy olvashattam!!! Nagyon tehetséges vagy, és kíváncsian várom az új blogodat. Biztos az is ilyen fantasztikus lesz. :)<3

    VálaszTörlés
  15. Imádom a blogjaidat!!!
    Én csak ennyit tudok hozzáfűzni :DD

    VálaszTörlés
  16. Imádom a blogjaidat!!!
    Én csak ennyit tudok hozzáfűzni :DD

    VálaszTörlés
  17. Kedves Nessa!
    Gratulálok a blogodhoz!!
    Nem hittem volna,hogy ez lesz a vége,de ennek így kellett lennie.Fantasztikus lett ez a blogod is úgy mint az Elloptad a szívem,vagy mint a My Best Friend Harry Styles Or Not?- is!Hihetetlen,hogy már a második ilyen megjegyzést írom neked(sajnos a My Best Friend H.S or not-hoz nem tudtam)Olyan gyorsan megy az idő!Már az Elloptad a szívemnek is 4 hónapja vége van! :(
    Amikor a legelején elkezdtem olvasni a történetet nem gondoltam volna,hogy Alexből egy ilyen lány lesz mint a végén,de amikor az utolsó részt olvastam akkor szinte már biztos voltam benne,hogy Louax(Louis&Alex)összejönnek!<3<3
    Nagyon fognak hiányozni a keddek(nem a suli miatt)hanem azért,mert minden kedden reggel amikor felkeltem azt mondtam magamban:"Jujj ma lesz új rész a Nothing Like Us Nothing Like You And Me-ben:)"
    Köszönöm,hogy olvashattam a csodálatos blogodat és még egyszer GRATULÁLOK hozzá!
    És fura most utoljára ide írni erre a blogra.....NAGYON HIÁNYOZNI FOG!!
    Puszi:Bori<3
    UI.:Nagyon várom már az új blogodat,és a Secret Which Changed My Life-nak az új részét is már nagyon várom!<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bori! :)
      Mennyire igazad van abban, hogy mennyire gyorsan megy az idő. Hiszen hiú reményeket kergetve még csak most hoztam létre ezt a fiókot. Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  18. Olyan kár hogy vége van,de ennek így kellett véget érnie. Nagyon örülök,hogy összejöttek.Ez a történet máshogy hatott rám mint a többi. Az első résznél ha jól emlékszem azt mondtam ez ne tetszik. Aztán tovább olvastam és minden megváltozott. Én olvstam/olvasom az összes blogod és azok is nagyon jók.A kedvencblogom a Secret Which changed my life. Gratulálok! Csak ennyit tudok mondani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy adtál egy esélyt a történetemnek azután, hogy az első rész nem tetszett. Remélem nem csalódtál. :) Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  19. Nyáron találtam rá a blogodra, írtam is amikor behoztam saját magam. Az alapja valóban sablonos de vhogy mégis más. Mert ugye egy csajról szólt, de utána már nem sablonos a sztorid, és ennek nagyon örültem/örülök. Nem láttam a másik két blogodat, de nem soká belenézek. És jól meg is írtad, a részek is hosszúak voltak és ez csak jót jelent. Nagyon tetszett a történeted és amit novemberben indítasz az miről fog szólni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :) Hát, nem írnám le, hogy miről fog szólni, mert akkor nem lenne meglepetés. :) Niall lesz a főszereplője, ennyit elárulok. :)

      Törlés
  20. Drága Nessa!

    Tény, hogy már az első résztől kezdve rajongója vagyok a történetnek - csak úgy mint a többinek - mégsem kommenteltem soha. Hogy miért? Nos leginkább a lustaság miatt hiúsult meg minden kísérletem. Mindig telefonról olvastam/olvasom a részeket, és egyszerűen éjjel/hajnalban már nincs energiám, se kedvem ahhoz, hogy valami jelét hagyjam annak, hogy írtam neked. Mikor kaptam tőled egy mailt, amiben fejlécet rendeltél erre a blogra, már tudtam, hogy ez különleges történet lesz, hiszen már a kérésed sem volt hétköznapi. Rengeteget gondolkoztam azon, hogyan is oldjam meg a dolgokat, de azt hiszem nem sikerült olyan rosszul, hiszen még mindig kint van, csak úgy, mint a Zaynes blogodon. A lényegre visszatérve... be kell, hogy valljam, megleptél ezzel a befejezéssel. Azt hittem, hogy visszamegy Amerikába, és ennyi. Mikor szólt Georgenak, arra gondoltam, hogy 'na, megint megy Harryhez'. De ez sem jött be. Jól döntött, hiszen Louishoz ment. Rettenetesen tetszett, ne érts félre, csak nem számítottam rá. Ha az egész történetet kell néznem, el kell mondanom neked, hogy ez az egyik kedvenc blogom - ahogy a többi blogod is besorolható a kedvencek közé.
    Nagyon várom a csütörtököt, hogy a Zanyes blogba új részt hozz, és a Novembert is várom, hiszen kezdődik az új blogod.
    El sem hiszem, hogy vége... Imádtam!

    xx
    Dorothy S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dorothy!
      Rengeteg köszönettel tartozom neked, örülhetek neki, hogy a folyamatos fejléc kérés ellenére írsz nekem és olvasod a blogjaim. Örülök, hogy tetszett, remélem a következő történetem is tetszeni fog.
      Muszáj itt is leírnom, hogy csodálatos lett a fejléc, és az összes eddigi fejléc amit te csináltál csodálatos. Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  21. WOW!!!nem találok szavakat.és igen én is egy olyan olvasó vagyok aki a kezdetektől olvassa a blogod.:)) az eddigi összes blogod olvastam/olvasom/és olvasni fogom.:)) kérlek ne haragudj,hogy eddig nem írtam,de nekem is nagyon kevés volt az időm,épphogy el tudtam olvasni egy részt...csak annyit mondok,hogy KÖSZÖNÖM.köszönök mindent.hogy feldobtad a napjaim,hogy szuper jó történeteket írtál,hogy directioner vagy,hogy szereted amit csinálsz,és hogy jól is csinálod ami csinálsz.KÖSZÖNÖM!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem haragszom, teljesen megértelek. :) Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  22. Zokogtam. Nem hiszem el, hogy vége. Ezt a történetet soha sem unnám meg, soha. Mind három blogodat végig nevettem, sírtam, zokogtam. Nevettem, mert jó volt, sírtam mert a felénél tartottunk, és zokogtam, mert vége lett. Egyszerűen tökéletes amit csinálsz, amit írsz, hibátlan. Átéléssel, és tényleg mindent leírsz, amitől könnyebb elképzelni a történetet, amitől az olvasó jobban átéli, és élvezi a történetet. A következő blogod rendszeres olvasója leszel, sőt ha annak vége, az azutáni blogodnak is! Gratulálok, hogy mind ehhez volt türelmed, és ötleted megírni, mert tényleg, fantasztikus!:) A másik blogodnak továbbra is olvasója leszek, mindig!:) Tényleg, erre csak annyit lehet mondani: HIBÁTLAN!

    puszi, Sári :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne sírj! :) Minden vég, egy új kezdete, ennek a történetnek vége lett, de hamarosan indul egy másik. :) Köszönöm, annyira jól esik minden szavad. köszönöm, köszönöm, köszönöm! <3
      Puszi! <3

      Törlés
  23. Szervusz, fijam. Nem is tudom mit mondhatnék, nem talàlom a szavakat. Legszívesebben most megölelnélek! Mellékesen megjegyzem, hogy én vagyok az elsõ szàmu rajongód, bàrki bàrmit mond. Végig követtem ezt a fantasztikus történetet, és köszönet érte, hogy nem kellett sírnom, mint pl. a SMH-nàl. Azt hittem ugy lesz vége, hogy nem jön össze egyik fiuval sem, de tévedtem. A végêvel szintén nagyon megleptél, hogy Alex egyetemre(!!!) megy, woow. És annyira jol îrtad le ezt az egészet, simàn eltudtam képzelni a flegma, bunkó Alexet Selena "szereplésével", wooow.
    Nagyon jo vagy, ezt ne felejtsd el. ;) Olvasni fogom az összes tovàbbi blogodat, biztos vagyok benne, hogy azok is nagyszerûek lesznek. Sok sikert!
    Ez olyan mintha bucsuszkodnék, csak tudnàm miért, mikor amott ugy is talàlkozunk virtuàlisan. x3
    Csumiii. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Virtuálisan megölelgetlek, Drága! :D
      Rengeteget mosolygok a kommentjeiden, örülök, hogy írsz nekem. :)
      Az volt a célom, hogy mindenkit meglepjek. ;)
      Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  24. Nessa !! ;)
    Hol is kezdjem..hmm, talán az elején :)
    Először is el kell hogy mondjam még sokszor fogom elolvasni a blogod, személy szerint ez a kedvencem, talán azért mert a két KEDVENCEM van benne Harry és Louis <3..
    Annyira magával ragadott a történet, hol sírtam ("sírtam", sőt bőgtem), hol röhögtem, hol nem is tudom mit csináltam...
    Az elejétől a végéig kedveltem Alexis-t *-*
    Alig találom a szavakat :D
    Annyira örülök hogy Alex és Harry között tisztázódtak a dolgok, és hogy összejöttek Louis-al, egy igazi tartós kapcsolat mondhatom így ;))
    IMÁDOM..IMÁDLAK..4ever *____*
    Sajnálom nem tudok mit írni még, remélem elég lesz ;))

    Ui.: Alig várom hogy elkezd a másik blogot is, rendszeres ólvasódnak elkönyvelhetsz :D
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dórii!
      Azt hiszem, te vagy az egyik olyan aki elég gyakran, lehet, hogy mindig írt valamit az új részekhez. Nagyon szépen köszönöm és én is imádlak téged! <3 Örülök, hogy tetszett a történetem, szeretettel várlak a következő blogomnál is. ;)

      Törlés
  25. Kedves Nessa!
    Az elejétől kezdve olvasom a blogjaidat és leírhatatlanul imádom amit csinálsz. :) Természetesen ezt a blogot is imádtam ,fantasztikus lett. Végig sírtam,nevettem,szomorkodtam ezt a történetet.Nagyon köszönöm hogy végül nem szomorú lett a vége ennek a blognak, nagyon reménykedtem benne ;) Ez elejétől kedve drukkoltam Alexisnek és Louisnak és nagyon örültem mikor a végén öszejöttek :) Annak is örülök hogy végül Harryvel is mindent rendbe tettek. Fantasztikus lett ez a blog. :) Köszi hogy megírtad és nagyon várom a kövi blogodat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kata!
      Nagyon szépen köszönöm, elmondhatatlanul hálás vagyok! <3

      Törlés
  26. Istenem!Istenem!Istenem!
    Bocsánat, csak még mindig a rész hatása alatt vagyok!:) Fantasztikus lett, nem számítottam rá, hogy ennyire szuper lesz, pedig tudom, hogy mikre vagy képes.Ennek pont így kellett, hogy vége legyen..Jajj nem bírok magammal..Szóval csak így tovább..Olvasni fogom minden további blogod is, ezt megígérhetem! Puszillak!:) ~M.

    VálaszTörlés
  27. Huhh! Hát, kicsit sokkolt, hogy vége. Szerettem ezt a történetet, pont azért, mert egyáltalán nem hasonlított azokra, amiket eddig olvastam. Nem állította be tökéletesnek, se a fiúkat, se a lányt. És ez tetszett, mert ez bátor dolog. És érdekes. Üdítő volt végre nem egy jókislány-főszereplős történetet olvasni. (Félreértés ne essék, olvasom a Secret which changed my life blogodat is, és imádom azt is, de fő a változatosság. Az ilyen történetek pedig ritkábbak :) Tetszettek a karakterek, tetszett, ahogy fokozatosan kiforrtak, és egyre mélyebben és mélyebben ismertük meg őket. Tetszett a történetvezetés, hogy jól vezetted, jó volt az időérzéked, ott, ahol kellett, lassabban szőtted a szálakat, ahol nem kellett, ott pedig átugrottál egy időszakot. Van érzéked hozzá. Az egyik kedvencem ez a történet, és igazán büszke vagyok, hogy a kezdetektől olvashattam. És most egy kicsit el a formától, és beszéljünk rólad, mint blogger-ről. Én IMÁDLAK! Annyira boldoggá tud tenni, hogy van egy blogger, aki mindig időben hozza a részeket, aki mindig kedves és aranyos, és HÁLÁS üziket ír a bejegyzései elé. Szóval tetszett. Ez a blogod, meg a másik is, és a további történeteidet is olvasni fogom :)
    Ui: Ha jól emlékszem, azt mondtad, hogy ez egy Niall fanfic lesz. Ez változott azóta?
    UUi: Köszönöm az élményt!
    Öleléshalom:
    Katy Blue

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Katy! :)
      Nagyon, tényleg nagyon köszönöm szépen! <3 Nem tudom elmondani, mennyire jól esik! Nem ismerlek, ahogy te se engem, de nagyon örülök, hogy ilyen véleménnyel vagy rólam. <3
      Igen, az Niall fanfic lesz, nem változott. :)
      Köszönöm, hogy velem voltál!
      Ölellek. :) <3

      Törlés
  28. <3 bocsánat, hogy csak most írok, de a koliban nem tudtam írni:/ nagyon köszönöm ezt a blogot is<3 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, megértem, hiszen én is kolis vagyok. :)
      Én köszönöm! <3

      Törlés
  29. Tökéletes befejezés volt a blognak, nagyon tetszett, ahogy az egész történet is. Kár, hogy vége van :(
    Ha lesz időm benézek a másik blogodba is, és bocsi, hogy csak most írtam.
    Sok sikert meg minden♥ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :) <3

      Törlés
  30. Nessa!
    Imàdtam ez a történetet<3 Gyönyörű befejezése volt,végig sírtam.:'(Hiányozni fog a történet,Alex,George és a többiek
    szerintem tökéletesen írsz és imádtam az előző blogjaidat és a következőket is fogom. Soha ne add fel az álmaidat!
    Puszi
    Vivi<3<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. <33
      Te se! :)
      Puszillak. :) <3

      Törlés
  31. Mi a dal címe? Amúgy nagyon jól írsz és ez tényleg te vagy :-) <3

    VálaszTörlés
  32. Szia! :) Kicsit elkéstem, de csak most sikerült megtalálnom ezt a blogot. Azt kell mondjam, hihetetlenül jó lett! Nem szeretem a One Directionos blogokat, mert a legtöbb nyálas, de ez... nem volt az. Voltak részek, ahol együtt könnyeztem a szereplőkkel és voltak ahol a hasam fogtam a nevetéstől. Eddig az összes blogodat olvastam és ha jól emlékszem, az egyikben (talán a Life With a One Direction With Nessa)-szinte biztos, hogy rosszul írtam :D- Harry volt barátnője is Alexis volt. :D És még valami, betudnád linkelni a zene címét? Nekem csak egy fehér valamit ad ki :'(
    Imádód, Laura <3

    VálaszTörlés