2013. augusztus 3., szombat

Helyzetjelentés

Hello Drágáim! :)
Gondoltam írok nektek néhány sort, ha már résszel nem tudtam még jelentkezni. Távollétem alatt valószínűleg 1 résszel szolgálhatok majd, az elkövetkezendő 1-2 napban. Az unokahúgom nem siet megismerkedni a nagyvilággal, rá még várnunk kell. Előreláthatólag jövőhét hétvégén, vagy az azután következő hét valamelyik napján fogok hazautazni, és addig igyekszem összeszedni egy részt, hogy akár az éjszaka közepén is, de feltegyem. Szeretlek titeket, igyekszem majd összekaparni valamit! 
Nessa. xx

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szurkolok,hogy minél előbb kibújjon a kis csaj!Egyébként milyen a nyaralás?Unokaöcséd rendesen lefáraszt?:)
    Szerinted az igaz,hogy Lou és El szakítottak?Néhány helyen olvastam!
    Jó pihenést és előre is GRATULÁLOK a kis csajhoz!
    Puszi:Bori<3:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem siet, pedig már letelt az ideje. A nyaralásom eddigi részében elolvastam 4 könyvet, és 0-24-ben Garfield és Tom és Jerry-féle meséket bámulok.
      Én nem hallottam még erről, nagyon remélem, hogy nem!
      Köszönöm szépen! :)
      Puszi!

      Törlés
  2. Szia
    Nekem 5 éve történt az unokaöccsémmel.Ő nagyon nem akart megszületni de a végen sikerült!Hála az égnek!!:)
    Előre is nagyon gratulálok,es nagyon szurkolok!
    Nagyon jó nyaralást kívánok es nem foglalkozz új résszel,Pihenj hiszen mar nincs sok a nyári szünetből!:/
    Szeretettel egy olvasód :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ez a kislány sem szeretne magától kijönni, a héten viszont muszáj lesz megszületnie. :)
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés